sobota, 29 listopada 2014

First Note

Cześć,nazywam się Natalia i wraz z tym postem zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.Mój blog będzie mieszanką moich zmagań z ćwiczeniami oraz poradami typowo kobiecymi.
Na początku chciałabym zaznaczyć,że nie jestem fachowcem z żadnych z tych dziedzin mimo to,mam nadzieję,że z Waszym wsparciem uda mi się osiągnąć upragniony cel.
Nie ma co ukrywać blogów o tematyce FIT jest mnóstwo i nie sądzę,aby mój blog będzie w tej tematyce odkrywczy,natomiast jest jedna rzecz,którą będzie się różnił.
Celem większości osób zaczynających przygodę z ćwiczeniami jest zrzucenie zbędnych kilogramów ,u mnie będzie wręcz przeciwnie. Moim problemem jest niedowaga. 168/46kg. Oto moje wymiary.Nie za dużo,prawda?  Tak naprawdę sama nie zdziałam nic ,zakładając tego bloga mam nadzieję,że spotkam kilka osób z podobym problem jak mój.

Myślę,że wraz z rozwojem bloga moje umiejętności pisania będą się rozwijać.Na razie wygląda to bardzo amatorsko,obiecuję,że popracuje nad wyglądem bloga .

Pozdrawiam,

Aby nie było tak pusto,zamieszczam zdjęcie swojego ideału:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz